ÎNTREBĂRI FRECVENTE

Maximiles, cercetare de piață și sondaj de opinie

La ce mă pot aștepta de la Maximiles? Ce fel de sondaje sunt acestea?

Ca membru Maximiles, luați parte la proiecte de cercetare de piață și de opinie. Vă trimitem invitații fie prin e-mail, mesaj text și/sau notificare push; chestionarele online sunt cea mai comună formă de proiect. Uneori, vă putem trimite și proiecte mobile pe care să le completați de pe telefonul mobil. În plus, desfășurăm în mod regulat proiecte de cercetare în cadrul cărora vă invităm să faceți schimb de idei pe teme interesante într-o comunitate închisă. Din când în când, vă putem, de asemenea, solicita să testați un produs acasă. Indiferent dacă este vorba despre un chestionar online, un sondaj mobil, un test de produs sau o comunitate, participarea dvs. este întotdeauna voluntară. Pentru fiecare proiect, puteți decide dacă doriți să participați sau nu.

Cum este implicat Maximiles în cercetarea de piață și de opinie?

Agențiile de cercetare de piață și de opinie, instituțiile academice și brandurile, printre altele, ne solicită să colectăm răspunsuri pentru proiecte de cercetare. Acest lucru înseamnă că opiniile dvs. sunt utilizate în proiecte importante, care chiar fac o diferență.

Luați parte la studii care răspund la întrebări urgente și importante privind noile produse, economia și societatea. Prin urmare, opinia dumneavoastră este întotdeauna relevantă și importantă.

Studiile de piață și de opinie standard din industrie necesită, de asemenea, ca datele dvs. să fie complet protejate. Toate informațiile pe care le colectăm despre dumneavoastră și opinia dumneavoastră sunt prelucrate în conformitate cu Regulamentul general european privind protecția datelor (EU GDPR).

Statutul dvs. de membru Maximiles

Cum devin membru? Trebuie să îndeplinesc anumite condiții?

Participarea dvs. la Maximiles este gratuită, neobligatorie și poate fi anulată de oricare dintre părți, în orice moment. Înregistrarea în Maximiles este deschisă oricărei persoane cu vârsta de peste 16 ani. Cu toate acestea, nu puteți avea mai mult de un cont Maximiles.

Participarea la proiecte nu necesită cunoștințe prealabile. Interesul dumneavoastră de a vă împărtăși opinia este tot ceea ce contează.

Nu veți fi supus niciunui cost. De asemenea, nu aveți nicio obligație; depinde întotdeauna de dvs. dacă participați la proiectele noastre. Puteți renunța oricând la calitatea dvs. de membru Maximiles.

Voi primi e-mailuri publicitare sau spam?

Nu vom încerca să vă vindem ceva sau să vă deranjăm cu publicitate.

Unde voi găsi termenii și condițiile?

Termenii Maximiles actuali pot fi găsiți la link-ul „Termeni și condiții” din partea de jos a paginii.

Cum pot înceta să fiu membru Maximiles?

Vă puteți încheia abonamentul Maximiles în orice moment. Vă rugăm să vă conectați la pagina dvs. personală Maximiles cu adresa dvs. de e-mail și parola. Faceți clic pe pictograma persoană din colțul din dreapta sus al paginii și selectați „Informații personale”. În partea de jos a acestei pagini, veți vedea o secțiune intitulată „Închide contul meu”. Faceți clic pe buton și urmați instrucțiunile de pe această pagină. Veți putea să vă închideți contul definitiv.

Datele dvs. personale vor fi șterse irevocabil atunci când vă încheiați calitatea de membru. Vă rugăm să rețineți că punctele dvs. nerecompensate vor fi, de asemenea, șterse. Dacă limita de plată nu a fost atinsă atunci când vă încheiați calitatea de membru, atunci nu veți avea dreptul să vă răscumpărați punctele acumulate.

Calitatea de membru încetează automat dacă nu răspundeți la invitațiile noastre timp de mai mult de 36 de luni. Toate punctele acumulate expiră după 12 luni de inactivitate.

Datele dvs. personale. confidențialitatea datelor și anonimatul

Cum pot completa sau edita datele mele personale?

Vă rugăm să vă conectați la pagina dvs. personală Maximiles cu adresa dvs. de e-mail și parola. Puteți edita sau completa datele dvs. în secțiunea „Informații personale”.

De ce are Maximiles nevoie de datele mele personale?

Ne invităm membrii să participe la proiecte specifice. În acest scop, potențialii participanți sunt selectați pe baza informațiilor pe care aceștia ni le-au furnizat. Puteți actualiza și modifica aceste informații în orice moment. Cu cât profilul dumneavoastră este mai complet și mai actualizat, cu atât este mai puțin probabil să vi se trimită un proiect nepotrivit. Datele dvs. personale nu vor fi niciodată transmise unei terțe părți.

Ce se întâmplă cu răspunsurile pe care le trimit în cadrul proiectelor? Datele mele personale sunt în siguranță, chiar și atunci când unele linkuri de invitație mă direcționează către alte companii?

Toate răspunsurile vor fi evaluate anonim, ceea ce înseamnă că răspunsurile nu pot fi asociate cu dumneavoastră. Datele dvs. personale nu vor fi niciodată transmise unei terțe părți. Doar rezultatele rezumate și anonime ale tuturor participanților vor fi văzute de companiile externe.

Redirecționarea către un alt site web are loc dacă lucrăm cu un client extern. Lucrăm numai cu institute, universități și companii verificate. În acest caz, datele dvs. personale nu vor fi niciodată transmise unei terțe părți, iar răspunsurile pe care le transmiteți acestora, în cadrul sondajului, vor fi anonime.

Maximiles înregistrează și alte informații?

Informațiile sunt înregistrate automat atunci când vizitați zona dvs. de membru și participați la sondaje. Aici înregistrăm adresa dvs. IP, data și ora accesării, tipul de browser și sistemul de operare al dispozitivului dvs. Aceste informații pot fi utilizate pentru a garanta că fiecare membru este înregistrat o singură dată la Maximiles și participarea sa unică la un proiect.

În plus, folosim Google Analytics, un serviciu furnizat de Google, care evaluează vizitele vizitatorilor site-ului. Analiza este posibilă prin intermediul cookie-urilor, care sunt fișiere text. Cookie-urile colectează informații cu privire la utilizarea de către dvs. a site-ului nostru web. Aceste informații sunt stocate pe serverul Google. Adresa dvs. de IP va fi anonimizată înainte. Cu toate acestea, aveți posibilitatea de a împiedica Google Analytics să stocheze cookie-uri pe computerul dvs. Pentru a face acest lucru, trebuie să modificați corespunzător setările browserului dvs. de internet. Acest lucru poate duce la faptul că nu puteți utiliza site-ul nostru la capacitate maximă.

Cum îmi pot schimba parola?

După ce v-ați conectat la pagina personală Maximiles, vă puteți schimba parola la punctul de meniu „Informații personale”.

Ce trebuie să fac dacă mi-am uitat parola?

Pe pagina de start a site-ului Maximiles veți găsi link-ul „Parolă uitată”. Puteți crea o parolă nouă aici.

Invitații la proiecte, subiecte și rezultate

Cum funcționează proiectele Maximiles? Cât de des voi fi invitat? Cât timp durează finalizarea unui proiect?

Veți primi invitații la proiecte prin e-mail, mesaj text și/sau notificare push. În e-mailul de invitație, vă vom informa cât timp aproximativ va dura finalizarea proiectului și câte puncte Maximiles veți primi pentru participarea dumneavoastră. În invitație, veți găsi, de asemenea, un link personal pentru participarea dumneavoastră.

În general, proiectele noastre rămân active timp de câteva zile. Cu toate acestea, este posibil ca un proiect să se închidă la scurt timp după ce a fost pus online, deoarece au participat deja suficiente persoane.

În general, veți fi invitat să participați la un proiect o dată pe săptămână. Frecvența invitațiilor poate varia. În medie, proiectele durează între 5 și 20 de minute.

Este posibil să întrerupeți un proiect și să continuați participarea mai târziu sau să îl reluați? Îmi pot schimba răspunsurile mai târziu?

Din păcate, din motive tehnice, în general nu este posibil. Dacă începeți un proiect, trebuie să vă asigurați că vă faceți timp pentru a completa sondajul.

De ce trebuie să răspundeți la aceleași întrebări, de exemplu cu privire la vârstă și reședință? De ce aveți nevoie de informații despre venitul meu?

Aceste informații sunt importante din motive metodice. Informațiile suplimentare despre dumneavoastră sunt importante și pentru clienții noștri atunci când evaluează rezultatele. În acest fel, putem determina dacă participanții mai tineri au o opinie diferită față de persoanele mai în vârstă cu privire la anumite subiecte, de exemplu. În plus, ne putem asigura, de asemenea, că informațiile dumneavoastră sunt actualizate și exacte.

Indiferent dacă vă întrebăm despre vârstă, domiciliu sau venit, răspunsurile dvs. nu vor fi niciodată utilizate în legătură cu numele sau adresa dvs.

De ce unele întrebări sunt complicate și lungi?

Din motive metodice, formulăm întrebările cât mai exact posibil, ceea ce poate însemna că uneori acestea par complicate și sunt mai lungi decât de obicei. În acest fel, încercăm să evităm orice neînțelegere.

Ce înseamnă următoarele mesaje „Nu vă încadrați în datele demografice solicitate” sau „Ne pare rău, avem deja destui participanți care au profiluri similare (de exemplu, vârstă, sex sau, de asemenea, educație) pentru acest proiect.”?

Unele dintre proiectele noastre necesită un grup țintă foarte specific. În aceste cazuri, trebuie să solicităm un anumit număr de persoane cu anumite caracteristici. Dacă nu faceți parte din acest grup, dorim să vă scutim de timp și efort.

În plus, este de asemenea posibil să fiți a 101-a persoană care dorește să ia parte la un proiect care necesită doar 100 de participanți, de exemplu. În acest caz, sondajul va fi închis automat cu unul dintre mesajele de mai sus.

Cum pot face un comentariu sau pune o întrebare despre un proiect? Pot face o sugestie cu privire la același subiect?

Trimiteți-ne un e-mail cu întrebarea dvs. utilizând formularul de contact de pe site-ul nostru . Suntem întotdeauna încântați să primim comentariile și sugestiile dvs. pentru proiecte. În acest fel, aflăm direct de la membrii noștri ce îi interesează.

Puncte și recompense

Cum este răsplătită participarea mea?

Primiți puncte pentru participarea dumneavoastră. Punctele sunt moneda de schimb a programului nostru. Numărul de puncte acordate depinde de conținutul și durata sondajului. Punctele sunt întotdeauna creditate în contul dvs. după participarea la proiect.

Dacă sunteți invitat, dar totuși nu faceți parte din grupul de participanți pe care îl căutăm, vă vom credita cu 4 puncte. Dacă nu există nicio recompensă pentru un anumit proiect, vă vom informa pe e-mailul de invitație.

Pentru ce îmi pot răscumpăra punctele și cum funcționează?

Odată ce ați atins limita de plată pentru Maximiles, puteți răscumpăra punctele Maximiles pentru vouchere din catalogul de cadouri.

Punctele mele Maximiles pot expira?

Punctele Maximiles creditate în contul dvs. nu expiră atât timp cât primiți cel puțin 1 punct pe an. Toate punctele acumulate expiră după 12 luni de inactivitate.

Dacă nu reacționați la niciunul dintre e-mailurile noastre de invitație sau nu vă actualizați profilul timp de mai mult de 36 de luni, adică dacă nu participați la niciun proiect, contul dumneavoastră Maximiles va fi dezactivat.

Punctele dvs. vor expira, de asemenea, dacă vă încetați calitatea de membru.

Pot câștiga puncte Maximiles recomandând un prieten?

Absolut! Puteți câștiga până la 300 de puncte Maximiles pentru fiecare prieten recomandat care colectează 250 de puncte prin completarea sondajelor după ce se înscrie la noi folosind link-ul dvs. personal de recomandare. Puteți afla mai multe detalii despre acest lucru pe pagina „Spuneți unui prieten” din secțiunea contului dvs.